Prematüre bebeğim var kuvözden çıktı evde solunumu durunca kuvözde kaldığı hastaneye gittik acilde direk damaryolu açtılar yoğunbakıma haber verin dememe rağmen haber vermediler çocuk müşahedeye alın dememe rağmen yetişkin bölümüne aldılar 2 kg luk bebeği kan tahlili ve akciğer filmi için 2.000 lira istediler aldım çocuğumu eve getirdim sabah gidip doktoruna anlattım yoğunbakıma yatırdılar geri anlayacağın ülke olmuş kazık önce 2000 bini alacaklardı sonra ücretsiz olan yoğunbakıma yatıracaklardı hakkımı helal etmiyorum yazıklar olsun bunu yapan hastanede Medipol mega. Şimdi de çocuk gastroenteroloji bölümüne gitmem gerekiyor Alara’yı bilgi aldım muayene ücreti 500 tl tahlillerde en az 2.000 tutar