Çok geçmiş olsun fakat bazı hastanelerin fiyatları net.İsim yapmış olanlar özellikle bilip gitmek lazım.Herneyse Herşeyi bırakın,acaba onlar bu kadar parayı bir çırpı da kazanıyorlar mı ? Nasıl emek veriyorlar gece gündüz..Dediğiniz gibi para kolay kazanılmıyor emek lazım.Bu arada ben teyze değilim küstüm🙈