AgentMom Liyuzamomm eşim okudu. Kayınpederimde bende okuyayım dedi, sonra babamda okudu. Baya okuyan oldu 😂
Zlm Liyuzamomm okuttum iki aylık falandı kardeşimin kurbanını kesen hocaya rica ettik okuyu verdi sağolsun araya sıkıştırmış gibi olduk biraz 😄😄
Liyuzamomm Zlm yarın cuma ben de en yakın camiye gidip hocaya rica edeyim tanıdığım kimse yok çünkü ☺️ Teşekkür ederim
eceunverkanra Liyuzamomm Evet babası okudu☺️ Hatta benim haberim yoktu e dedim isminin okunmasi lazim e dedi ben okudum🙈 kasla goz arasinda halletmis🥲
Yasolinne Liyuzamomm 7. Gün. Göbek bağı düşmüştü tam da. Duşunu aldı. Okundu. Babası okudu. Çok da güzel oldu. 😌
[silindi] Liyuzamomm babam, kayınpederim, eşimin dedesi okudu. Ama onlar ezan mı okudu ismi de eklediler mi duymadım. Babam ismiyle ezan okudu ondan eminim garantiledim 😂
Mlkko Liyuzamomm ben erken doğum yaptım 42 gün sonra eve geldik. 1 hafta da öyle geçti 50 günlüktü nerdeyse okuttuğumuzda. Okutulmalı geç kalmış sayılmazsınız 😊
otose_san Liyuzamomm babama okuttuk. İki kızımda da bi yoğunbakım süreci olduğu için 10 günlük olduktan sonra ancak okutabildik