_Aryalia00 Liyuzamomm evet okunması gerekiyo ama geç kalmış degilsiniz şimdi de yapabilirsiniz benim eşim okudu
esraeerdogann Liyuzamomm dinimizde okutulması gerekiyor okuttuk tabiki😇 ben pandemi zamanı doğum yaptım 1 aylıktı okutmuştum hoca zor bulmuştuk gelmiyordu kimse eve 😂
Denizfdn Liyuzamomm 5 gunlukken okuttum cnm karşı komşuma babasıda okuyabilir eşim uzun yoldaydi okuyamadi
Esmos3506 Liyuzamomm benim oğlum 20 gün kuvezde kaldıgi için eve gelince okundu hatta 21. Gün bile olabilir, sizde şimdi okutabilirsiniz adıyla yaşasın inşallah 🙏