Benim oğlumda kolik bebek aşırı gaz var ıkınmaktan popo çatlak ve kakasını yapamıyor du zeytin yağı ve doktorun verdiği kremlerle uyarmaya çalışıyorum olmuyor şurup kullanıyorum iyi geldi biraz baktım zorluyor lahman la yaptırıyorum sütüm yağlı olduğu için yapamazmış 🤷🏻♀️ Kabızlık yok aslında belkide süt alerjisi var bilemem benimkide sümüksü yapıyor kakasını