Momsbabyy Divayorgun şuanda gayet normal hiç birşeyi yok ama götürüyorum midesini yıkarlar içim rahat eder 🥺
Momsbabyy Deletedmom5284 gözlemleyecekmişim evde 🤷🏻♀️ Gidiyorum acile zaten midesini yıkasınlar içimiz rahat eder bizim 🥺
Momsbabyy BirAlparslanAnnesi Bende düşündüm zaten sağolsınlar çok yardımcı oldular🤷🏻♀️ Yine de götüreyim belki midesini yıkarlar 🥺
Vaveylaaa Evet vakit kaybetmeden acile gidin. Yiğenlerim babamın kalp ilaçlarından içti kuşkusuyla gitmiştik, allahtan içmemişler sonra bulduk ilaçları. İlk 1 saati geçerse gözlem altında tutuyorlar, 1 saat içinde gelseydiniz mideyi yıkardık dediler
Momsbabyy BirAlparslanAnnesi TheLatte Eloffs Alya2308 leopar Bişey olmaz yiyememiştir dedi ama midesini yıkadılar yine de kızlar şimdi de gözetim altında tutuyorlar hepinize çok teşekkür ederim
Eloffs Ben oglumda mets kapağı açıldı bi anda bi kaşık gitti vee 112 aradim bakın gozlemleyin ona göre getirin hiç bisey bilmiyorlar koşun siz
TheLatte Momsbabyy siz bence beklemeyin durumunuz müsaitse en yakın acile gidin . Tadı kötüdür illaki nasıl yemiş yarısını acaba .