Momsbabyy benim kızım da bebekken ( 7 aylıktı sanırım o zaman ) coresatin krem yedi zannetmiştik, elleri ağzı hep krem olmuş ama yedi mi emin olamadık. Zehir danışma hattını aramıştım, en yakın sağlık kuruluşuna gidin demişlerdi.
Gece 10 civarı olduğu için acile gitmiştik. İlk muayenesi normal çıktı, röntgen çekildi ciğerlere bakıldı o da normaldi.
Doktor bir sıkıntı görmüyorum ama gözlemleyin, nefes alışverişinde bir sıkıntı veya kusma olursa gelin mutlaka demişti.
Bu tarz durumlarda ilk küçük dili kontrol ediyorlarmış şişme var mı diye, şişme varsa allah korusun nefes problemi olabilirmiş