Bestmoms ben sabahları baya aç oluyorum. İştahım çok olmuyor ama karnım baya gurulduyor sabahın 7sinde 🤦🏻♀️ gece çocuğa çok utandığım için ve gece su bile içmediğim için böyle oluyor. Uyandıktan iki üç saat sonra kahvaltı yapıyorum ben iştahım o zaman acikiyor yoksa uyanır uyanmaz aç olsa da insan bir şey yiyemiyor