Bynkvrck Umutalim bende şuan covidim 6 aylık bebeğim var bulaştırmamak için takla atıyorum ama benilgilenmediğim için hırçınlaştı gibi bugün çok ağladı ondan mı hasta mı bilemedim
Umutalim Bynkvrck bebeklerde etki etmiyor etsede çok hafif atlatıyorlar anne sütü alıyorsa sık skk emzirin sizdeki antikorlar ona geçer korur🤍
Linaninannesi59 Bende şuan covid oldum bebeğimde de öksürük ve huzursuzluk var günde 3 kere calpol veriyorum onun dısında bi sıkıntımız yok bebekler hemen atlatıyorumuş çok fazla etkilenmiyorlar
Giz3w Eceninannesii10 ben su an pozitifim bebegimde sadece bir gun huysuzluk oldu iki uc kere hapsirdi bol bol emzirdim atesini kontrol ettim su an 3. Gun bi sorunu yok.Maske vs kullanmadim