Kayinvalidemlerle birlikte kaliyoruz ve calisiyor. Kac gundur hasta git test yaptir dedigimiz halde soguk kola ictim korona degilim ben dedi durdu. Bugun zorla test yaptırdık ve POZITIF 50 gunluk bebegim var ve bende kan pihtilasmasi var hamileyken hergun 2 defa igne vuruldum. Beraber kaliyoduk salonda. Cocuk icin banada bulasti kesin cunku maskesizdi. Cocugada bulasti o zaman kucagina filan aldi. Napacagimi sasrdim gelen giden arayanda yok kendimi gectim bebegim nolcak. Yasayan var mi naptınız