Kubrardvan busra_54 Aşırı yoğun bir kokusu var birde sadece ön tarafta toplanıyor çişi Buda sızdırmaya neden oluyor ben memnun kalmadım
Eyllebr laliko35 sleppy aldım çok kotu çıktı ya toplanıyor bezın içi molfıxs 5 numarasını eşim bulamamış onu almış
Mlkmhrrm laliko35 Allah sonumuzu hayır etsin bende bugün şoktan 6 numara 52 li molfix 80 liraya aldım daha önceden gelmiş satılmayıp kalmış normalde 5 kullanıyorum ama 4 ile 6 vardı hep
Merveenuur16 Baby turco doğadan öneririm primadan ona geçtim şuanlık memnumum 35’li aldım denemek için 35 tl ödedim
iki_tospik_annesiii laliko35 bizde pişik yapmadı cnm hiç oglum 20 aylık bide 4 günlük bebem var oda aynı şekilde pine kullanıyor
Maviskizimm busra_54 molfixle aynıdır hemen hemen diye düşünüyorum a101 den almıştım ondan önce onunla aynıydı kalıbı
incikusunannesi minikkuzum22 e bebeğin kendi bezi için 40tl indirim kodum var isterseniz verebilirim.
minikkuzum22 incikusunannesi teşekkür ederim düşünmeniz yeter. Bende indirimli alicaktim.bi anda bu kadar zama şaşırdım. Önce indirim li 50 tanesini 38 tl falan alıyordum. Şimdi 60 geliyor