laliko35 ya ben o kadar üzülüyorum ki. Turkiye’de yasamiyorum ben gecen gun 100 tane prima bezi 11€’ya aldim. Onu gece kullaniyorum gun icinde kullandigi bezin 56 tane 3€. Esime soyluyorum Türkiye fiyatlarini sok oluyoruz. Yanlis anlamayın nolur gordukce canım sıkılıyor. Hele mama.. yani diyecek laf yok artik.