Balkupum2505 ben testi tekrarlamadim. Zaten belirtim yoktu. Eşim kötü oldu. 10. Gün hastaneye yattı. 7 gün yattı. Çıkarken test verdi negatife dönmüştü. Karantina bitince test vermeye gerek yok. Ama 10. Gün sonrasında test verip negatif çıkarsa karantinaniz bitiyor. Öyle demişti Doktorlar bize. Zaten 14 günün sonunda tekrar pozitif çıkarsa bu virüs bitmedi anlamına gelmiyormus. Vücutta kalan ölü virusler pozitiflik veriyormuş. Yani her halükarda nagtif oluyorsunuz.