Kizlar karantinamın 4. Günü bugün. Sadece saglik bakanligindan arayip ilac isteyip istemedigimi sordular istiyorum dedim halâ gelecekler. Birde aile hekimim aradi bazı sikayetlerde rötgen cektirmem gerektigini söyledi.. baskada ne araya ne soran var. Eşim kendi imkanlariyla izin aldi kalan yıllik izinlerini kullaniyo. Oda olmasa magdur kalicaktik.. bu herkestemi böyle bizimi tınlamadilar anlamadim gitti ne yapmam nereyi aramam gerekiyo