CgdmStk CgdmStk Minigimbenim gec gordum kusura bakmayin, benim hamagim bu linkteki hediye gelmisti, icine de pierre cardin marka reflu yatagini koydum hala onda yatiriyorum bebeğimi suan 4. Ayina girecek. Reflu yatagini da trendyoldan almistim. https://ty.gl/h0dwztg3ay
momma Minigimbenim bende reflu yatagını koyarak hallettim yoksa gömülüyodu icine yazık🥺 reflu yatagı sevi bebenin e bebekten almıstım hamagın kenarları tahta bacagı sıkışıyordu kenarlarına emzirme yastıgı vardı kücük onu sıkıştırdım
Kbse Minigimbenim ben orta kısmına karton koydum çukur olmasın diye üzerine de minder ve çarşaf koydum 5bucuk aylık t sığıyor şuan engin yastigida var
Kbse Minigimbenim 6.aydan sonra bindiremeyecegim sanırım çok dönüyor bakarak olmasan düşer bile şimdi