NurCum Ayseege6156 aynı benimki kafası nezaman iaterse ozaman yatar asla okadar zaman dilimin de uyumaz kalkış bellidir erken uyursa gece ayakta sabah 7 e kadar
NurCum Ayseege6156 11 Ay 17 günlük aaynen bende artık onun kararına saygı duyuyorum tek sıkıntı onun benim uykuma saygı duymaması😁
Sarikuzumalp snowflake Uyku düzeni çok karışık gerçekten sizi de yorar bu düzene sokmaya çalışın mesela sabah erken kaldırıp öğlen daha erken uyutun akşam da erken geçiş yapar uykuya. Bende hep 8 9 arası uyuturum.
Arencik snowflake en geç 9 9 buçuk arası yataktayız. Bazen hemen uyur bazen 10 u fln bulur. Uyku konusunda cok sknti yaşamadım kendi kendine uyuyo küçüklükten beri hiç sallamadim.Belli rutinler olursa alışır.
-erCansu- snowflake gündüz uyurursam 11 i buluyor gündüz uyumazsa 9 da uyuyor bu düzem yeni oluştu önceden karman çormandı çokta şeyapma. 😂
Gamzeburkan Rosaa evet yemek yemediği ve uyumadığı icin mecburi bıraktık doktorda bırakmamızı önerdi.
Mavisanasi snowflake onceden hep 7 de yatardi ama simdi en gec 10 da uyumuş oluyo yarim saat araliklarla 12 ye kadar uyanıyor genelde düzen oturttuk ama diş ve atak dönemi şuan düzeni bozuldu
cemreninnannesii snowflake 1 yaşına kadar uyurdu evet ama 14 aylık 11de uyuyor napayımmmm uyumayan çocuğu nasıl uyutalım 😂😂
Axl_sushi Merhaba benim oğlumda 3,5 aylık. Yaklaşık bir aydır akşam 8den önce uyutuyorum yani saat 8 den önce mutlaka uyumuş oluyor. Tabi bunuda akşam 9-9.30 gibi ağlama krizlerine girdiğinde anlayıp erken uyutmaya başladım. Uyku sinyallerini gün içinde de alıp ona göre uyutuyorum. İlk başta epey direniyor ama sonunda mutlaka uyuyor. Direnmesine aldanıp kaldırdığım zamanlarda mızmız oluyordu. Şimdi ağlamasına aldanmayıp zorluyorum. Umarım böyle devam eder değişmez 🙏🏻
elifizm Deletedmom99886 gece beslenmedimenngeç 8. Ayında kesilir. Sabaha kadar uyur bebek acıkmaz. Alışkanlıktan uyanır. Eğer hemen kesmiyorsanız rüya öğünü yaparsınız, ortalama bir saatte uykusunda beslemek gibi
Deletedmom99886 elifizm Büze doktor 1 yaşından sonra gerek yok demişti, 3,6 aydan sonra bile diyenler var benim için hayal ya, emmeden mümkün değil krizler geçirir, emzik olarak görüyor beni