snowflake ya evet keşke de gelişimleri açısından erken uyuyup uyansalar ama bazı bebekler de ne yaparsan yap uyumuyor bu konuyu fazla takıp stres yapmayın bence uyusa uyutursunuz illaki 1 aydır bende 8 dedi mi giriyorum odaya uyutmaya çalışıyorum ama aslaaaa 12 den önce uyumuyor her gece istisnasız böyle pes ediyorum geri içim el vermiyor gene kapıp odaya geliyorum her gece duş masaj yok yok ne yapayım işte 9 da uyuyor uyumuyor değil kesintisiz 5 saat uyuyor bu sefer gece 2-3 dedi mi sabah olmuş gibi uyanıyor gündüz uyuma sürelerine uyanıklık sürelerine de çok dikkat ediyorum olmuyor uykuya geçişi zaten sırf 1 saat bende saldım ne yapayım