Kadriyedoruk yani siz bilirsiniz. Ben prf dr a sordum. Oğlumun tedavi sürecide devam ediyor.kontrol altında. dönem dönem kabızlık yaşarken dönem dönem düzeliyor. Kabızlk başladığında işte çözüm arıorm bende.
Asıl büyük poblemimizi çözdük bu dr sayesinde. Ondan direkt ona sordm. iyki bir konu açmşsnz. Faydalandık. Bende ondan dr un tavsiyesini yazmak istedim. Çocuklara kullanılmayan bi ilacı bence verme yavruna. biyeri yaparken biyeri bozar Allah muhafaza.diğer ilaç trendyolda şuan indirimde.ben öyle aldm. İstwrsende sende bak al.yorumlarıda okudum.herkra çocuguna kullanmş ve memnun.
inş şu kaka derdimizde biter 🙂