Minikle benşm kızımda cok kusuyorda ama özellikle emdikten sonra gazı cıkmazsa yatar yatmaz kusuyor üstüne bide hıçkırık tutuyor. Emdikten sonra gazını cıkartınca artık pek kusmuyor ama hıckırığa çare bulamadım nerdeyse her emdiğinde hoçlırık tutuyor