Benim kozım da öyle, bazı günler çok kusıyor. Doktoruma söylediğimde her seferinde en az 3-3,5 saatte emzir diyor. Gerçekten de farkediyor o zaman. Çünkü 3 saatten önce emzirince süt olgunlaşmadığı için su emiyor ve daha kolay kusuyor. çok hareket edince de kusuyor. Birde çok gazı olduğunda da kendini zorlamaktan kusuyor.Benim kızım 4,5 aylık işk zamanlara göre azalma var ama tamamen bitmedi henüz. İnşallah zamanla tamamen biter.