Stardust1 mimikkralicesi bende 22. Haftada geçirdim banada eşimden bulaştı ilk yaptırdığım test negatifti 2 gün sonrasında pozitife döndü eşim ilk rahatsızlanınca klima çarptı demişti ateşi çok yüksekken hep ben ilgilendim izole olma durumu için geç kaldık yani siz evdeki herşeyi ayırıp mutlaka eldiven maske kullanın evi sık sık havalandırın C vitamini takviyesi alın, ıhlamur limon boğazınıza iyi gelir moralinizi yüksek tutun bebeğe hiç birşey olmuyor hiç endişelenmeyin
Stardust1 mimikkralicesi ayrıca ben kan sulandırıcı zaten kullanıyordum ama hamileyken covid geçirenlere veriliyor doktorunuza bir danışın isterseniz çok geçmiş olsun 🌸
spaceship mimikkralicesi hemen başlanmalı, daha doğrusu kan değerlerinize göre. Ben pozitif çıktım, ertesi gün kan verdim ve pıhtılaşma çıkmıştı kanımda enfeksiyonla birlikte. Yani ben ayaktayım iyiyim diye düşünmeyin, tedbir amaçlı bi test verin derim.
Sda16 mimikkralicesi kanama pihtilasmamda sıkıntı vardi benim kan sulandiri iğne kullaniyordum. Genelde covid olan gebelere başlanıyor bi doktorunuz ile görüşün
PembePelikan mimikkralicesi ben 7 aylıkken geçirdim kendime hiç dikkat etmedim, beslenmedim biraz da ağır geçirdim, bebeğimin gelişimi durdu kilo almıyordu 37 haftalıkken almak zorunda kaldılar
mimikkralicesi PembePelikan çok geçmiş olsun neden dikkat etmediniz kendinize.. ben bol bol sıvı ve vitamin almaya calısıyorum sebze yiyorum umarım birşey olmaz
PembePelikan mimikkralicesi stresli bir dönemdeydim ev taşıyordum çok yorgundum ve iştahım kesilmişti aman siz dikkat edin bebiş gıdasız kalmasın ben sonradan çok çok üzüldüm