mimikkralicesi sanmıyorum. Pandemi hastanesi olması lazım. Ben de özelde takipliydim. Covid olunca doktorum birkaç tavsiyede bulundu korkma dedi, bir şey olursa da şehir hastanesine gitmen gerekir demişti. Eve gelen filyasyon ekibi bana tedbir amaçlı kadın doğuma görünün demişlerdi. İlaç veremediler bana çünkü hamile olduğum için. Ben o şekilde tedbir amaçlı gittim, bebeğimde bir sıkıntı yoktu şükür ama kan değerlerim etkilenmiş. Ona göre tedavi uyguladılar.