BalkizimBaloglum2 iki gün önce ekmek almaya girdim. Ekmek aldım yoğurt ve çocuğum hastaneden çıkmıştı kurabiye istedi. 5 tane de kurabiye aldım. 69 TL ödedim.
Kasiyer ve iş yeri sahibi ayrıca, kadın diyor ki insanlara fiyat söylerken çok utanıyorum. Sanki onların hakkını yiyor gibi hissediyorum. Ama bizim elimizde olan birşey değil. Bu hale getirenlerde diyor.
İş yeri sahibi de üzgün ordan alışveriş yapan da. İkimiz de gözlerimiz dolu baktık birbirimize 🥺🥺