Bence her şeyi batırabildikleri kadar batıracaklar seçime yakın her şey yavaş yavaş düzelmeye başlayacak. Bu seferde diyecekler ki bu durumu ancak ben düzeltebilirim bana güvenin. Kemik kitle ne yapacak bunu demesine gerek kalmadan bile güveniyordu, daha da güvenecek. Peki kararsızlar ne yapacak, düzeltirse yine o düzeltir diye düşünüp yeniden güvenecek. Yani bu devran böyle sürüp gidecek. Umarım haksız çıkarım, Allahım, nolur haksız çıkacagım. 😩😩