Cik Zorlufnd tşk ederim soracağım doktorum gaz ilaçlarına pek sıcak bakmıyor sorduğumda gerek yok diyor ama bu şekilde nasıl olucak evldım çatlasın mı değiştiririm doktoru en kötü
Zorlufnd Cik evet ilk üç ay normal diyip konuyu kapatiyorlar bende baska doktorla görüşüp basladim gece gündüz ikinmaktan mahvoldu yavrum
RainOverMe Cik sıkıntı olmaz bıtkısel zaten bız bır de zeytın yagı verıyorduk bır cay kasıgı kadsr sız yıne de ıcınıze sınmıyrsa mutlaka dr unuza sorun cok gecmıs olsun bebıse🥰🙏🏻🌺
Cik Zorlufnd allah yavrularımıza şifa versin onlara derman olabilmeyi nasip etsin inş eli kolu bağlınolmak çok zor