Cik ama gazı olsa doktor ya da ebe var derdi bence. Çünkü onlar dinleyince biliyorlar gaz bar ya da yok diye. Akşam mı çok oluyor sıkıntısı? Kolik olabilir mi acaba? Kaka sıklığı nasıl? Mama mı alıyor? Öyleyse o mu rahatsız ediyor acaba? Ayrıca bu damlalar bitkisel bildiğim kadarıyla, korkma zararlı bir şey değil bebeğine. Hemen hepimiz kullandık…