Rizeli53 bizimkinin neden tekrarladığını halen çözemedi doktorumuz.Böbrekler idrarı yeterince iyi süzemiyor olabilir dedi ultrason çektirdik o da temiz çıktı.Defalarca idrar ve kültür tahlili verdik kültürde üreme çıkmadı ama her defasında tekrarladı enfeksiyon.Bezini de sık sık değiştiriyorum ona rağmen.Primadan molfixe geçtik tekrarlamadı şu bir bir buçuk aydır çok şükür.Ama bu sefer de kabızlık var.Sürekli ilaç kullanmak çok kötü😕