mertveannesii_ Merhaba, eğer gece çok dolmamışsa bezini almıyorum oğlumun sabah aldığım da çişli bezi 2 gündür sanki gaz çıkartmış gibi kokuyor onun haricinde gündüz aldığım bezlerinde öyle bir koku olmuyor bu neden olabilir enfeksiyon olsa böyle bir koku mu yapar
Gif mertveannesii_ Bazı bezler koku yapabiliyor evet ama idrar yolu enfeksiyonunda da aşırı bi koku oluyor.Kızımdan deneyimliyim maalesef
Deletedmom_13 mertveannesii_ bizde sleepy kullanıyoruz sabahları çok kötü kokuyor hatta eşim çocuk kaka yapmış diyor bende gece yapmaz diyorum bi açıyorum cisli bez. Bende anlamadım valla eskiden böyle değildi bu aralar böyle
Mariposa mertveannesii_ çis çok biriktiği icin oyle kokuyor olabilir bütün gece üzerinde sonuçta, yarım saatte -1 saatte bir yapıyor olsa sabaha kadar kokması normal.
JaneEyre mertveannesii_ ayni durum bendede var. Bende bu markayi kullaniyorum. Cisli bezleri degisik sekilde kokuyor. Ama herhangi bir saglik problemimizde yok. Bezden kaynaklandigini dusunuyorum artik
Deletedmom54544 mertveannesii_ bol bol su verebilirsin o zaman. Geçmezse de bir doktora götürmekte fayda var. Enfeksiyon olma ihtimali var
mertveannesii_ JaneEyre yaaa sizdeki nasıl bir koku 2 gündür oluyor sabah açtığım da çocuk sanki gaz çıkartmış gibi bezinde koku oluyor
JaneEyre mertveannesii_ nasil tarif edilir bilmiyorum ama boyle cis yapmista sanki bir gun boyunca bez altinda kalmis gibi .. Halbuki 4 saatte bir degistiriyorum. Su tuketimi az olan bebeklerin idraririnda da koku olur diyorlardi .. oglum yeterince suda iciyor 9 aylik olacak gun icerinde 120-140 cc ye kadar su tuketimi mevcut. ben bezden kaynakli oldugunu dusunuyorum sahsen. bio natural serisinide kullandim simdilik bunda sleepy natural serisi gibi bir koku algilamadim molfixte denedim ondada oyle bir koku yasamadim. simdi bio naturalle devam ediyorum..
Fitifiti O koku yüzünden doktora götürecektim bebeğimi meğer bezden kaynaklıymış. Prima dehşet koku yapıyor. Molfixe geçtik koku bitti
mertveannesii_ Deletedmom54544 teşekkür ederim suluğu var onunla veriyorum bardak ile verdiğim de oluyor
Acemianneyizz Sleepy bez çok kötü koku yapıyor bebeğinizle sorun yok bence bez.markanizi değiştirin ben sırf bu yüzden bez değiştirdim şuan molfix kullanıyorum
Aznurr Gif benım kızmda enfeksiyon gecirıyor antıbıyotık kullanıyoruz yemyeşil su gbi ishal , sizdede olmuş muydu ..