leopar tatarisko-doga 3 buçuk yaşında da var oda 1 buçuk yaşındayken kara çıkardım şuan çok seviyor dün 2,3 saat oynadı ama diğeri küçük cesaret edemedim 🤷♀️
tatarisko-doga Sonucu bildiriliyorum kızlar 😀 kozmonot almıştık büyük bir hevesle giydirdim içinde sarkandı ağlamay başladı apartmandan indiremedim bile balkona kardanadam yaptım balkona çıkarttım kardan da h memnun olmadı bastı yaygarayı. Sanırım yaz çı olacak.
Sabirellaaaa tatarisko-doga bebegım 40 günlük dun çok güzel kar yagdı bebeği çıkardık hatta koca gün dışardaydık uygun kıyafetler giydirilerek çıkarılması gerekıyor zaten üsütmediğiniz sürece çıkarabilirsiniz. Yüzüne kar da değdi hatta kara koyup resim bile çektik hasta falanda olmadı hatta daha keyıflıydı sevdi bizde çok eğlendik
curly_mom tatarisko-doga 5.5 aylıkken dışarı çıkarmazdım ben ki karla tanışsa ne anlıycak 🙄 bizim ki 11 aylık falandı ilk karı gördüğünde kanguruyla çıkmıştık, kucakta gezdirdik yani bi 10 dkk 😅 Ben güvenemezdim çok küçük 🙄
Tugce3493 tatarisko-doga yani sonucta yatırmıyorum veya saatlerce tutmuyorum usumeye baslayınca aldım aeabaya