bebegim doğduğundan beri prima premium Care kullanıyorum fiyatlar biraz yükselince bir kaç bez denemem oldu ancak gordumki prima premium Care yerine geçen yok çünkü diğerleri ya sizdiriyor ya da ıslak bırakıyor bu diğer bezlerde gece değişmem gerekirken primadq 12 saate kadar kuruluk olduğundan hiç degistirmiyorum, pişik olmadı. zaten aynı paraya denk geliyor