Afram96 Anneden kaynakli bi takim sorunlar bence ilgisizlik diye dusunuyorum.
Sizde annesiniz böyle düşünmeniz hiç hoş olmamış. Mesela anneden kaynaklı demenizdeki sebep nedir? İlgisizmi? Umursamazmı? Bebeğiniz henüz küçükmüş. Biraz büyüsün hareketlensin wcye gidebildiğiniz için şükredeceksiniz. Biz annelerde insanız,canız. Ayrıca geç konuştu yada etrafında döndü die otizm olmuş olmuyor. Konuşup gayet normal davranan otizmli çocuklarda var. Yeteri kadar gergin ve üzgünler. Sizin zaten direkt otizm teşhisiniz üzüp gitmeleride normal. Zamana bırakın size anlatmak istemezlerse üstelemeyin bence.