Prensimmm52 bir yanlış anlama seziyorum 😇 postta herkes hanımefendinin yazdığı bir çok belirtiden sadece birini cımbızla çekip onun üzerine yorum yapıyor 😊 sadece yemek yememesi evet asla bir sorun değil ya da etrafında dönmesi tek başına yine bir sorun değil ama bazı şeylerin aynı anda bir çocukta olması düşündürücü ve bir uzmana danışılması için yeterlidir. İsmine hemen tepki vermiyor, yemiyor, etrafında dönüyor, ayağını çimene toprağa basmıyor vs bir sürü sebep aynı anda mevcut