otose_san Flapjack çocuklardan önce sıkı bi anime takipçisiydim ama uzun süredir pek bi şey izleyemiyorum 😅
otose_san Flapjack inşallah 😁 One Piece, Naruto, Full Metal Alchemist Brotherhood, Gintama, Code Geass, Lovely Compleks… Şeklinde uzun bi listem var 😂 yeni çıkanlardan kimetsu no yaiba, jujutsu kaisen de fena değil. Sizin sevdikleriniz hangileri
Flapjack otose_san ah one piece izlemeye ömür yetmez.. Listen çok iyi. Death note u söylemeye gerek yok sanırım 😁 Benim favlarım attack on titan, tokyo ghoul, akame ga kill, mirai nikki ve no game no life..
otose_san Flapjack Death Note mihenk taşı gibi bi şey o yüzden söylemeye gerek yok sanırım 😅 son 3 ü çok duymama rağmen hala izlemedim 🙊
Flapjack otose_san eğer bir gün vaktin olursa akameden başlamanı öneririm, çok keyifli 😏 sen de şunu kesin izlemelisin dediğin bir öneri alırım 🐘
ikiprensannesii2 Flapjack Oğlum o zamanlar hep ağlardı😀 ağlamadığı zaman da asla dokunmazdım hemen uzanıp dinlenirdim. Bence bu kadar kasmaya gerek yok kendimizi de iyi hissetmeye ihtiyacımız var 🤗
Waffle Flapjack canım her gün illa etkinlik yapacaksın , oyun oynayacaksın diye bir şey yok bizler de insanız sonuçta. Canımız istemez hasta oluruz vs. Senin ona şefkatle sarılman öpmen bile onun İçin çok büyük ve özel bir şey emin ol
Flapjack Waffle aynen öyle bi de modu cabuk düşen biriyim. Hayır iyiyim hissedilen şimdi diye kendimi yiyordum neyse 😊
asiltonunmommysi Flapjack 4 ay 14 günlük aynısını geçenlerde kafama taktım sonra da dedim ki benimle mutlu bebeğim. Bana gülücükler saçıyor. Enerjim yerindeyken elimden geleni yapıyorum sürekli konuşuyorum ama yoruluyorum ister istemez o sakinken bende ev işi yapıyorum bazen uzanıp TV izliyorum. Gün 8de başlasa akşam 8e kadar ooo hiç kimse sık sık oyunlar oynatamaz. Devamlı dışarı çıkarmaya özen gösteriyorum sadece çok keyifli oluyor etrafı inceleyerek
Flapjack asiltonunmommysi Ben de yavaş yavaş bu psikolojiden kurtuluyorum artık. Gülücükleriniz her geçen gün daha da artsın 🐘🌼
otose_san Flapjack Death Parade, another, baccona, Code Geass, full metal Alchemist Brotherhood, jujutsu kaisen, kimetsu no yaiba da aklıma gelen güzel serilerden. KPSS maratonunu bitirirsem inşallah yeniden izlemeye başlayacağım
Elifffinnn10 Khaleesi sen en son forumdan ayrılıyorum diye post acmistin hatırladığım kadarıyla hala burdasin?😂
Khaleesi Elifffinnn10 keyfim, kahyası ve arkadaşlarım yeni hesap açıp gelmemi istedi. Gitmemi mi isterdiniz sanki öyle dediniz gibi? 🤷🏻♀️
Elifffinnn10 Khaleesi yok sadece merak gidin veya kalın beni ilgilendiren bi durum yok. Hic gitmediniz gibi geldi de o yuzden hep buralardasiniz😂
Khaleesi Elifffinnn10 3. gün geldim evet gelmemeyi düşünsem de sarıyor burası. Fazla duygusallığa depresyonu herkese yansıtmaya gerek görmedim sonradan, ufak bir kriz atlatıldı 🙃