Bende hipp kullanıyorum aptamil kullandık ilk doğduğundan çok fazla gaz yaptı
hastanede sütüm az gelince mama yapmışlardı orada hipp vermişlerdi bende mamasını değiştiriceğim zaman hipp i araştırdım çok organik bir mama kilo alımı konusunda gayet iyi atına göre normal gidiyor
her bebek pofuduk olcak diye bir şey yok
şuan anne sütü ve mama alıyor günde 4 kez 120 cc veriyorum 7 aylık gayet doyuyor
fazla geldiğinde yemiyor zaten
Diğer mamalar çok şişirme gerçekten
kakasını gazını çok güzel yapıyor maşallah