Mmeliss5 Normal doğumdan sonra yırtılma dikişi çok zor halen ağrılarım oluyor ister istemezde korkuyo insan çatala çıkmaya :((
Fatmanaz Selmantuna ve bence dikiş attırma tekrar tabi bu benim fikrim benim doktorum bana bu halinle başka bir doktora gitme beni dinle dikiş atalım derler attırma annem dedi bak zararlı çıkarsın böyle kapanacak dedi ☺️ Kapandı
Selmantuna Fatmanaz iki doktora gittim ikiside 30 gın bi bekleyelim dediler bende bekliyorum suanlık inşallah kapanırsa attırmayacagım 🤔
Deryammm Benimde 1 dikisim patladı kendiliginden kapandi tam 1 ay sonra hic doğum yapmamış gibiydim canım..