Selmantuna Arkadaslar benım bi sorunum var bu sorun basına gelen var mı bana 4 dikiş atıldı ve bir dikişimde acılma olmus ve kendi kendi kaynar dedi doktur boyle birsey mumkunmu basına gelen var mı 😔😔
Minikom_35 Selmantuna başıma gelmedi ama eskiden baZı Kadınlara dikiş atılmazmış kendi kendine kaynarmış ilk normal doğurdum ama dikişim açılmadı normal Doğum çok zor
Fatmanaz Selmantuna benim oldu canım oooo benim ne çektim ben ama şimdi hiç birşey yok geçti yani yumurta gibiydi ya ilaç sürmekten bi beter olmuştım
Minikom_35 Selmantuna ay geçer inşallah seni çok iyi anlıyorum benim de yırtılmalarım olmuştu şu an Totonun üstüne oturamıyorsun yanıyor değil mi
Minikom_35 Minikom_35 evet canım ben ikinciyi sezeryan oldum çok pişmanım 😂😂 tam 1 ay ağrı çektim sezeryan çok berbat
Selmantuna balervam2125 tesekkur ederim onuda 25 gun boyunca yaptım simdi merhem verdi onu suruyorum 😔
Selmantuna Minikom_35 ben normalde perısanım 40 gundur cekıyorum 🙄🙄 ve bi 30 gun daha beklıyecegım ayy cok zor ya 😂
balervam2125 Selmantuna tekrar dikiş atabilirler ben korkmuştum çok korkuyordum muayene bile ettiremiyordum sprial den bile korkuyorum hala taktırmadım
GmzSnn Selmantuna kendi kendine kaynar diye beklemeyin sonra ileriki yıllarda sürekli şişme yapabiliyo jinekoloğa gidin we tedawisini isteyin gerekirse atsınlar bi dikiş ileride perişan olmaktansa
Fatmanaz Selmantuna ve bence dikiş attırma tekrar tabi bu benim fikrim benim doktorum bana bu halinle başka bir doktora gitme beni dinle dikiş atalım derler attırma annem dedi bak zararlı çıkarsın böyle kapanacak dedi ☺️ Kapandı
Simayiniz Selmantuna bakim yapman lazim cnm ben dustan ciktiktan sonra uzaktan fon makinesi tutuyordum surekli tendirdiyot kantaron yagi zeytinyagi sürüyordum cnm hicbir problem yasamadm dikis konusunda cok temz baktim
Selmantuna Simayiniz bende yaptım 40 gun olcak tam iyileşti derken doktor acılman var 30 gun krem sur dedi kaynar kaynamazsa dıkış atılcak dedi 😔😔