Ruveyd_a bazı doktorlar 4.aydan itibaren verilmesi gerektiğini belirtiyorlar bazıları ise 6. Ayda ama bence 4 aylıkken aynı odada da olsa verilmeli 6.ayda da odası ayrılmadı diye düşünüyorum şuan 3. Ayımıza girdik bizde ikici bebeğim ben 1 ay sonra yavaştan başlayacağım bence başlamalısınız tabi ki tercih sizin 😇