Merhaba benim nir arkadaşımın bebeği şuan 2 aylık ve doğduğunda belli sadece sallanır halde uyuyabiliyor. Sallamayı bırakınca ağlıyor uyanıyor. Kadın gece gündüz sadece beşik sallıyor asla gram uyku yok. Beşik sallayan birini bulsa bile o uykuya geçince geri uyanıyor. Çok şükür hiçbir sağlık sorunu yok sadece gazlı bir bebek. Yaşayan oldu mu? tecrübeleirnizi paylaşırmısınız? Nasıl bri yol izlediniz? Ve kaçıncı ayda bu durum son buldu? Şimdiden çok teşekkür ederim 🌼