aylizinannesiii Paradiseeeee bizde taktırdık markayı bilmiyorum ama 1200 TL çok memnunuz mis gibi su kireç gitti yemeklere istediğim kadar koyuyorum çoook rahat ettim
alaimisema20 Paradiseeeee 2018’de evlendiğimiz sene taktırdık. İhlas Cebilon Unique. O zaman 2300e almıştık. Şimdi daha pahalıdır. Ben memnunum arıtıcımdan.
Merdumgirize Paradiseeeee öğrenip bilgi veririm. Ama babamlarda ve çevremizde yıllardır kullanıyorlardı. Tadı güzel. En iyisi İhlas ama ona da sağlam bütçe lazım 😒