Zwilling in Bardaklı Termosunu kullanıyorum. Nasıl memnunum anlatamam. Keşke daha önceden alsaydım dedim kullandıktan sonra. Çok uzun süre sıcak tutuyor. Kaynar koyacak olursanız oooo yani. Hatta bazen yanlışlıkla fazla sıcak koyuyorum. Kapağını açık bırakıp yatıyorum mamaya kalktığımızda hala çok fazla sıcak oluyor. Bu marka veya başka marka size verebileceğim yegane 2 tavsiye var. Birincisi kesin bir termos alın vazgeçmeyin :) İkincisi büyük 1 litre gibi bir şey alın bence 🌸