Tuceinan ilk çocuğumda aldım hep sızdırdı soğuttu 5 yıl oldu tabi ama birdaha almicam dedim ikinci çocuğum oldu şuan 6 aylık hep mama ile büyüyor ama almadım yolculukta bile durup kafelerden sıcak Su alıp öyle mama yaptım yinede almadım termos bebeklerimizi büyütmek isterken piyasa bizi çok zora sokuyor mama desen almış başını gitmiş termos 300 lira olurmu yazıktır ya bebeğimin çoğu şeyini letgodan gidip bakıp temiz kullanılmış şeylerden aldım sirke dezenfekte ile temizleyip kullanıyorum napalım