Yasemin-35 oyoyoyyedibeni bizce epey uzun yapıyoruz ama daha da mı uzun yapmak lazımki tahmini kaç dk sürüyordur
Melisa10 Benim bebeğim de bazen çıkaramıyor ya da uzun uğraşlar sonucu çıkarıyor çıkmayınca da kusuyor ya da öylece uyuyor nasıl çıkarıcamı bilemedim dua okurum sürekli üstüne
Nursemommm Her zaman geğirtmek gerekli mi ki zaten uyuyorsa emzikten aonra bir sıkıntısı yoktur uyuyamıyorsa gazı vardır öyle durumlarda stres yapma illa gazı çıkartamıyoruz diye bebekle inatlaşmayın sakince ara ara tekrarlayın
MinikAydoganlar Yasemin-35 sonra sırtını yine sivazliyordum aynı zamanda aşağı yukarı hareket ederek rahat gaz çıkarmasını sağlıyordum bı deneyin bence
MinikAydoganlar Yasemin-35 Benimde bebeğimin biri öyleydi emsiedikten sonra kucağına alıp iyice sırtını ovuyordum başını tutarak elimle bir süre düz bı şekilde tutup yavaş yavaş kafasını vücuduyla kaldırıyordum anca öyle yapıyordu . Anlatabildim mi bilmiyorum ama
Berna7 Nazoo_00 popodan tutarken bacaklarını nasıl aşağı yukarı yapıyorsunuz? O şekilde geğiriyor mu?
Nazoo_00 Berna7 şu şekilde tutuyordum, popossunu tuttuğum elimle bacaklarını aşağı yukarı yapıyodum, sırtına vurmaktansa daha rahat çıkıyordu mide gazi
Nazoo_00 Berna7 evet gazi olunca çok rahatsız oluyor bebekler, benim bebeğim sırtına pat pat yaparak çıkarmıyordu, denerken böyle rahat çıkardığını farketmistim, ayakta gezinirken daha çok işe yariyo