birprensannesi__ Veririm. Geçen ay da söyledim çıkartamıyoruz bazen gazını diye. ( geçen ay bazen çıkartamıyorduk şimdi hiç!!) her emzirmeden sonra gazı olacak diye birşey yok demişti.
Ama yani çocuğun gazı var çok belli, göğsünden gıcırtı geliyor adeta, yok asla asla asla çıkmıyor 😩
Biz mi beceremiyoruz acaba diye düşünüyoruz bazen ama iki bebeğimiz var, diğerini çıkartabiliyoruz