Kaderyas01 süt parası denilen hastane sekreteri tanıdıktı ben ypm siz uğraşmayan dedi o ptt ye yatıyormuş nasıl yaptı bilmiyorum henüz yatmadı birde aile sosyal yardımı için kuruma gdp başvuru yapılıyor diye biliyorum onuda henüz yapmadık birde şey var bizizmir hoşgeldin bebek var onu doldurduk formunu ama bşy gelmedi sadece fidan dikildi falan mesajı geldi çanta hastane çıkışı havlu falan yazıyordu daha gelirmi bilmiyorum