bebetom08 Aysesirac05 bu hafta içinde belli olur..e devlette süreç devam ediyor der oraya hemen düşmüyor.Yardımlaşmayı arayıp tc nizle öğrenin bilgi verilir
Aysesirac05 bebetom08 tamam çok teşekkür ederim benimle aynı başvuru yapan birine red geldi bana cevap gelmedi daha merak ettim yarın arayıp sorarım
bonjour_maman Bir_prens_bir_prenses benimde başruvu tarihi gözüküyor bide ödemin durumu yeri eksi işareti var o ne demek oluyo acaba
Aysesirac05 benaslindayohum benim 2 haftayı da geçti bişey çıkmaz bence yinede inşallah çıkar deyim 😊
benaslindayohum Aysesirac05 pandemi yardiminda da 2 kere basvurdum o zamanda cikmamisti zaten bi umut iste 🤷♀️
Aysesirac05 benaslindayohum bana çıktı pandemi yardımı bakalım bu çıkacak mı inşallah sizede çıkar bu sefer
Angel_A bebetom08 ben bişey sormak istiyorum size acaba gıda yardım limiti yükseltmk için nereye başvurulur
ayse_35poyraz Harrye23 dogum yaptgm hastane sekreteri tanıdıktı ben ypm siz uğraşmayan dedi ama ne zaman gelir bilmiyorum ptt ye benim yada eşim adına yatıyor tam olarak bilmiyorum nereye yaptı malesef
bebetom08 Angel_A hanenizdeki kişi sayısına göre verilir..siz yine de talepde bulunun gıda aldığınız yere değerlendirmeye alınır