Evet haklısınız densiz konuşan çok oluyor, benim de nefretim kabarmıştı emmiyor göğüslerini yalatıyor sun dedi cadaloz k.v. sütün yaramıyor dedi defalarca, o kadar nefret ettim kibu saçma uyarılar dan, en son yalnız kalmakta buldum çözümü kimseyi dinlemiyor um müzik açıyorum uygulama da var sakinleştirici çiftlik diye geçer bu hisler üzerinde durma ☺️