AloneMom DenizSerap basınız sağolsun.cok üzüldüm 😔 Asılı olduğum için çok şükür ki çok rahat atlatiyorum.Bugun çok daha iyiydim.Sadece hala tat koku alamıyorum.Oda geçer umarım