Merhaba. Ben aşı çıkmadan evvel geçirdiğim için aşırı kötü geçirdim gerçekten kabus gibiydi ilk önce dedesi kaptı sonra eşim ve sonra oğlum. Oğlum ilk belirti gösteren kişiydi kusma,ateş halsizlik,iştahsızlık oldu bebeğimde 2 gün sürdü ama enerjisi yerindeydi çok şükür ama ben çok zor geçirdim eşim sağolsun o çok ilgilendi bebeğimle ve bu halsizlik olayı beni mahvetti. Hiç enerjim yoktu maalesef Tv ile veya banyo yaptırarak. Otomatik lavabo oyuncağı ile geçirdik o süreci ve o sürede kayınpederimi kaybettik maalesef. Allah yaşatmasın kimseye.