eylullubiryasam ben doğumdan birkaç gün önce en son 210 ları gördüm toklukta , 38+2 de sezeryanla aldı doktorum bebeğe bi zarar verir diye siz kaç haftaliksiniz acaba tam emin olmamakla birlikte 400 gibi rakamlar görülürse bebekte diyabet gelişiyor diye duydum hemşire bi arkadaşım hastasından bu şekilde bahsetmişti bebeği diyabetli doğmuş ama şekeri 450 yi falan buluyormuş