eylullubiryasam şekeriniz açlık ve tokluk olarak ne kadar çıkıyor ? Diyet yapiyor musunuz? Aslında en önemli şey az az sürekli yemek. Ara öğünleri asla atlamamaniz. Bende gebelik şekeri vardi. Diyet ile düzene girdi biraz. Tabi yükseldiği zamanlarda oluyor. Sarılık olmadi. Genelde gebelik şekeri işitmeyi daha çok etkiliyor.o yüzden 6 aylık işitme testide istiyorlar genelde. Bizde herhangi bir hastalık olmadı. Hatta bir ara kan alırken şekerine de bakabilir misiniz demiştim. İyi cikmisti